ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΚΑΛΟΥ ΥΠΝΟΥ

Ο ύπνος καταλαμβάνει περίπου το ένα τρίτο του συνολικού χρόνου ζωής μας κι αυτό συμβαίνει διότι είναι απαραίτητος για την εύρυθμη λειτουργία του ανθρώπινου οργανισμού

προτασεις

tips

στρωμα

εναν

καλο

υπνο

πρεπει

οταν

πολυ

μπορει

αλλα

προβληματα

ακομη

κακης

ποιοτητας

ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΚΑΛΟΥ  ΥΠΝΟΥ
ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΚΑΛΟΥ ΥΠΝΟΥ
Ο ύπνος καταλαμβάνει περίπου το ένα τρίτο του συνολικού χρόνου ζωής μας κι αυτό συμβαίνει διότι είναι απαραίτητος για την εύρυθμη λειτουργία του ανθρώπινου οργανισμού
ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ TIPSΔευτέρα , 23 Σεπτεμβρίου 2019
Short Url:
manoshome.gr/.i

Ο ύπνος καταλαμβάνει περίπου το ένα τρίτο του συνολικού χρόνου ζωής μας κι αυτό συμβαίνει διότι είναι απαραίτητος για την εύρυθμη λειτουργία του ανθρώπινου οργανισμού. Η ακριβής λειτουργική του σημασία δεν έχει πλήρως διευκρινιστεί, αλλά, φαίνεται ότι σχετίζεται με την ανάπαυση των εγκεφαλικών νευρικών κυττάρων και με την καλή λειτουργία της μνήμης και της εκμάθησης.

Με τον όρο «καλός ύπνος» εννοούμε τον ύπνο ικανοποιητικής χρονικής επάρκειας (6-8 ώρες), αλλά και ποιότητας, χωρίς δηλαδή αφυπνίσεις κατά τη διάρκεια της νύχτας. Ο καλός ύπνος είναι αναζωογονητικός, μας γεμίζει ενέργεια και μας βοηθάει να ανταπεξέλθουμε στις απαιτήσεις της καθημερινότητας. Όταν ο οργανισμός στερείται καλού ύπνου, τότε διαταράσσεται η ισορροπία της υγείας μας.

Ο ύπνος είναι πολύ σημαντικός για τη σωστή λειτουργία του εγκεφάλου. Καθώς κοιμόμαστε ο εγκέφαλος προετοιμάζεται για τις απαιτήσεις της επόμενης ημέρας. Έρευνες έχουν δείξει ότι ο καλός ύπνος βελτιώνει την ικανότητα εκμάθησης, καθώς επίσης βοηθά στη συγκέντρωση, στη λήψη αποφάσεων αλλά και στη δημιουργικότητα.

Η έλλειψη ύπνου δυσκολεύει την επίλυση προβλημάτων, τον έλεγχο των συναισθημάτων και της συμπεριφοράς και έχει ως αποτέλεσμα τη μειωμένη παραγωγικότητα στην εργασία. Η έλλειψη ύπνου μπορεί να οδηγήσει σε έντονο στρες, κατάθλιψη, επιθετικότητα ακόμη και σε τάσεις αυτοκτονίας.

Ειδικά τα παιδιά και οι έφηβοι επηρεάζονται πολύ περισσότερο από τον ύπνο και η έλλειψή του έχει συσχετιστεί με προβλήματα συγκέντρωσης, «κακής» συμπεριφοράς και «κακές» επιδόσεις στο σχολείο. Όλα τα παραπάνω εξελικτικά επηρεάζουν ακόμα και τον τρόπο οδήγησής μας, καθώς ο οργανισμός λόγω έλλειψης ύπνου δεν έχει τα αντανακλαστικά που χρειάζονται.

Ο ύπνος ενισχύει ακόμα περισσότερο τη διαδικασία επούλωσης και επιδιόρθωσης της φυσιολογικής φθοράς που υφίστανται τόσο η καρδιά όσο και τα αγγεία. Κατά συνέπεια, όταν δεν κοιμόμαστε επαρκώς αυξάνονται κατά πολύ οι πιθανότητες για εμφάνιση πρόωρης γήρανσης, καρδιοπάθειας, νόσου των νεφρών, υπέρτασης, σακχαρώδους διαβήτη και εγκεφαλικού επεισοδίου.

Σύμφωνα με έρευνες, ο καλός ύπνος βοηθάει στην καλή λειτουργία των ορμονών, συνεπώς η έλλειψή του αυξάνει τον κίνδυνο παχυσαρκίας σε όλες τις ηλιακές ομάδες. Οι ορμόνες που επηρεάζονται είναι η γκρελίνη (ορμόνη που αυξάνει το αίσθημα της πείνας) και η λεπτίνη (ορμόνη που ρυθμίζει το αίσθημα κορεσμού από το φαγητό). Όταν δεν κοιμόμαστε καλά διαταράσσεται η ισορροπία των ορμονών αυτών, με αποτέλεσμα να αυξάνεται το αίσθημα της πείνας και να τρώμε περισσότερο.

Ο ύπνος επηρεάζει την λειτουργία μιας ακόμη σημαντικής ορμόνης, της ινσουλίνης, η οποία είναι υπεύθυνη για τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα. Η έλλειψη του ύπνου έχει ως αποτέλεσμα την αύξηση των επιπέδων σακχάρου στο αίμα, οδηγώντας σε αυξημένο κίνδυνο εμφάνισης σακχαρώδους διαβήτη.

Ο καλός ύπνος διεγείρει τον οργανισμό να παράγει μια ορμόνη που είναι απαραίτητη για τη σωματική ανάπτυξη των παιδιών και των εφήβων. Επίσης ενισχύει την ευεξία των μυών τόσο σε παιδιά όσο και σε ενήλικες και συντελεί στην επιδιόρθωση βλαβών στους ιστούς, συμβάλλοντας με αυτό τον τρόπο και στην αντιγήρανση.

Ακόμη και το ανοσοποιητικό μας σύστημα, δηλαδή η άμυνα του οργανισμού μας σε επιβλαβείς παράγοντες, ενισχύεται από τον καλό ύπνο, ενώ η έλλειψή του οδηγεί σε συχνές λοιμώξεις και σε κάποιες περιπτώσεις συνδέεται με μειωμένη γονιμότητα και λίμπιντο.

Απολαμβάνοντας ένα ποιοτικό ύπνο αυξάνουμε τις πιθανότητες να έχουμε μια υγιή, δραστήρια ζωή, γεμάτη ευεξία. Για να το πετύχουμε αυτό, θα πρέπει να αποφεύγουμε την έντονη δραστηριότητα, τα προϊόντα καφεΐνης και το τσιγάρο λίγο πριν την ώρα του ύπνου. Θα πρέπει να κοιμόμαστε όταν αισθανόμαστε την ανάγκη και να διατηρούμε ένα σχετικά σταθερό ωράριο ύπνου, επαρκές χρονικά.

Η σωστή επιλογή του στρώματος είναι ίσως ο σημαντικότερος παράγοντας για να εξασφαλίσουμε έναν καλό ύπνο. Θα πρέπει να επιλέξουμε το στρώμα και εκείνα τα προϊόντα ύπνου που υπακούν στις δικές μας ανάγκες και ταιριάζουν στον τρόπο ζωής μας. Το περιβάλλον του υπνοδωματίου μας είναι εξίσου σημαντικό, καθώς θα πρέπει να έχουμε χαμηλό φωτισμό, ενώ η θερμοκρασία θα πρέπει να είναι ήπια (ούτε κρύο ούτε ζέστη).

Κατ' αυτόν τον τρόπο είμαστε ήρεμοι κι έτοιμοι να αποβάλουμε την κούραση και την ένταση της ημέρας.

candia,kentia,eshop,χανια,ρεθυμνο
 περιεχομενο κεφαλιδας
 περιεχομενο κεφαλιδας
 κεφαλιδας περιεχομενο
 κεφαλιδας περιεχομενο
 κεφαλιδας περιεχομενο
candia,kentia,eshop,χανια,ρεθυμνο
Είσοδος / Εγγραφή 0 00,00€0
kentia,candia,eshop,χανια,ρεθυμνο

 

 

 

 

 

 

 footer1 footer 

 

 

 

 

 

 

 

 footer
 
 
                                                                                                                                                                   
                    Προϊόντα
                                            Με μια ματιά                                         Εξυπηρέτηση
                                  Manos Home                  
                                                                                                                                                                   
                    Λευκά είδη                                             Νέες παραλαβές                                         Παραγγελίες                                   Καταστήματα                  
                    Στρώματα                                             Προσφορές                                         Πληρωμές                                   Newsletter                  
                    Ξενοδοχειακά                                             Brands                                         Αποστολές                                   Επικοινωνία                  
                    Όλα                                             Blog                                         Αλλαγές                                   Όροι χρήσης                  
                                                                                                                                                                   
 
 
 

 

 footer      footer    footer      footer      footer                      footer
 footer

© 2020 Λευκά είδη και στρώματα,Kentia - Candia,Χανιά,Ρέθυμνο | manoshome.gr [x] all rights reserved • developed and powered by LOGIKON